Klasskalender

Samtliga klasser på Katedralskolan har en klasskalender. I klasskalendrarna registreras exempelvis prov och schemabrytande aktiviteter.

Eleverna får tillgång till sin klasskalender automatiskt via classroom. Lärare och föräldrar har möjlighet att prenumerera på kalendrarna via länkarna på sidan.

ÅK22

EK22A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. , EK22B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. , EK22C Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. , ES22A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. , ES22B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. , ES22C Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. , HU22A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. , IB22A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

NA22A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. , NA22B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. , NA22C Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. , NA22D, Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. SA22A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. , SA22B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. , SA22C Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

ÅK23

EK23A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  EK23B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  EK23C Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  ES23A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  ES23B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  ES23C Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  HU23A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  IB23A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,

IMKA23 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  IMKA23A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  IMKA23B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  IMKA23C Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  IMKA23D Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,

NA23A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  NA23B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  NA23C Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  NA23D Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.,  SA23A Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster., SA23B Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

ÅK24

Dessa klasskalendrar kommer att publiceras i samband med skolstart.

Kontakter

• Katedralskolan