Studiebesök på gymnasiesärskolan

Under veckorna 13 och 14 samt 16 och 17 kommer vi att ta emot studiebesök på gymnasiesärskolan. Syftet med besöket är att du som är intresserad/vårdnadshavare ska få möjlighet att få information om våra program samt träffa vår personal. Vi kommer också att visa er runt på Kungsmadskolan.

Studiebesöken kommer att ske på torsdagar mellan kl. 15.00-17.00.

Under dessa veckor kan du som vill besöka våra nationella program (FG, AHV, HRB och FAB) boka in dig samt även på vårt individuella program.

Är du intresserad av att komma på besök, så tar du kontakt med studie- och yrkesvägledare cecilia.wennerholm@vaxjo.se. Meddela samtidigt hur många som kommer på studiebesöket och vilket program du är intresserad av.

Varmt välkomna!

Cecilia Wennerholm