Informationskväll

Den 18 januari har du som ska söka till gymnasiet möjlighet att komma till oss och få information om våra olika program.

Vid träffen kommer programmen att presenteras och på vissa program ges också möjlighet att titta på lokalerna.
Våra studie- och yrkesvägledare samt representanter för Växjö idrottsgymnasium kommer också finnas på skolan för att svara på frågor.

Programinformation klockan 17.30 samt 18.15

Bygg- och anläggning
Ekonomi
Fordon- och transport
Försäljning- och service
Hantverk
Hotell- och turism
Industritekniska
Restaurang- och livsmedel
Samhällsvetenskap
Yrkesintroduktion

Programinformation kl 18.00

Gymnasiesärskolan

På grund av rådande omständigheter med Corona/Covid 19 kommer det att vara begränsat antal platser vid varje tillfälle. Det innebär att varje elev får ta med sig max en vårdnadshavare. Det kommer också vara obligatoriskt att anmäla sig till dessa tillfällen.

Anmälan till programinformation Länk till annan webbplats.

Senast uppdaterad: 16 februari 2022