Nytt system för Växjö kommuns webbsidor på vaxjo.se och skolornas webbplatser

Information som inte är aktuell kan finnas kvar på skolornas webbsidor på grund av att kommunen går över till ny webblösning

Under slutet av våren och början av sommaren hade Växjö kommun problem med sina externa webbsidor, inklusive skolornas webbplatser. Växjö kommun kommer därför att gå över till en ny lösning för alla sina webbsidor på vaxjo.se.

Under den här övergången går det inte att uppdatera och redigera informationen på skolornas webbsidor som vanligt. Det gör tyvärr att det kan finnas information på skolornas webbsidor som inte är aktuell, även så här i skolstartstider. Vi hoppas att ni har förståelse för det och vi kommer så snart vi kan att börja arbeta med våra webbsidor i den nya lösningen och därefter se över så att informationen är aktuell. Är det någon information du saknar eller om något är oklart kring skolans verksamhet ber vi dig att kontakta ditt barns skola direkt.

Senast uppdaterad: 6 september 2017